Binnenkort: een nieuwe Tica Morgan 📚

Lieve ambassadeur,
​

Na het enorme succes van Mooie Moorden keert Tica Morgan terug met een bloedstollend vervolg in drie delen: Mooie Moorden 2. Ben jij fan van de serie? Meld je dan nu aan, en wie weet ben jij een van de gelukkigen die SCELUS voor publicatie kan lezen.

Warme groeten,
​Linda

Aanstaande release

SCELUS – Tica Morgan (29 augustus, 2023)

Fan van Mooie Moorden? Zoë Janssen is terug! ​
​
Het is twee jaar sinds rechercheur Zoë Janssen de ultieme confrontatie met de ontsnapte tbs'er Sven van der Linde overleefde. Nu onderzoekt ze samen met collega Mohammed de drugscriminaliteit op Goeree-Overflakkee. Een probleem dat, vooral onder de jongeren op het eiland, steeds groter begint te worden.

Ondertussen wordt een jonge, mooie vrouw dood aangetroffen in een grasveld, en het team uit Apeldoorn vraagt Zoë om als profiler te helpen bij het onderzoek. Via ingenieuze wegen leidt het spoor naar een seriemoordenaar die de dood als kunst lijkt te zien. Wanneer een bekende wordt ontvoerd, begint een race tegen de klok...
​

Wil je dit boek graag lezen? Stuur me dan een berichtje!

Nu beschikbaar

De volledige Wild Boys in het donker serie – Melissa Foster
Leesexemplaren beschikbaar op aanvraag

Deze vier zondig sexy, superalfa broers worden halsoverkop verliefd op hun leading ladies....

#KoboOriginals

@veroniquesboekje
@mars_leest

Persberichten in je mailbox

Over Kobo Originals

Over Rakuten Kobo Inc.

Rakuten Kobo Inc. is de grootste digitale boekverkoper wereldwijd, onderdeel van de Tokyo-based Rakuten Group, Inc., gevestigd in Toronto. Het bedrijf is opgericht voor en door boekenliefhebbers en zorgt ervoor dat 58 miljoen gebruikers wereldwijd op elk moment van de dag, op een device naar keuze kunnen lezen. De missie van Rakuten Kobo is om het lezende leven voor iedereen beter te maken. Daarom koppelt de digitale boekverkoper lezers - door middel van bedachtzame en persoonlijke curatie van eBooks en audioboeken - aan verhalen. Ook focust Rakuten Kobo zich op het ontwikkelen van de meest toegewijde eReaders en lees-apps. Met hun heldere focus op de missie: het leven van boekenliefhebbers beter maken, zorgt Kobo’s open platform ervoor dat mensen lezen gemakkelijker in hun drukke levens in kunnen bouwen.

Meer weten over Rakuten Kobo? Ga naar www.kobo.com

www.kobo.com