De Wraak van Ngurah Rai!

Kobo Originals is er weer met een nieuw boek: Deel 3 van de thrillerserie Grenzeloos. Lukt het Reinier van Zanten een onterechte doodstraf op Bali te voorkomen?

De Nederlandse zakenman Vincent van de Meerakker reist onder valse voorwendselen naar Bali, om daar een week in een luxe villa door te brengen met zijn minnares. Op de luchthaven krijgt hij echter de schrik van zijn leven als de douane drie kilo drugs in zijn bagage vindt. Hij beweert van niets te weten en denkt in de val te zijn gelokt door zijn echtgenote, die blijkbaar achter zijn plannen is gekomen. Vanuit Nederland wordt gepensioneerd rechercheur Reinier van Zanten naar het eiland gestuurd om zijn landgenoot bij te staan, en te onderzoeken of de bewering van de zakenman de waarheid kan zijn. Samen met de Balinese advocate van Vincent ontdekt hij een bijzondere smokkelmethode, waardoor hij zelf het doelwit van de corrupte autoriteiten wordt. Is Reinier nog op tijd om de onschuld van Vincent te bewijzen en daarmee een dreigende doodstraf te voorkomen?

Interesse in dit boek? Stuur dan een mailtje naar [email protected] en let op: met [email protected] in de cc!!

Persberichten in je mailbox

Over Kobo Originals

Over Rakuten Kobo Inc.

Rakuten Kobo Inc. is de grootste digitale boekverkoper wereldwijd, onderdeel van de Tokyo-based Rakuten Group, Inc., gevestigd in Toronto. Het bedrijf is opgericht voor en door boekenliefhebbers en zorgt ervoor dat 58 miljoen gebruikers wereldwijd op elk moment van de dag, op een device naar keuze kunnen lezen. De missie van Rakuten Kobo is om het lezende leven voor iedereen beter te maken. Daarom koppelt de digitale boekverkoper lezers - door middel van bedachtzame en persoonlijke curatie van eBooks en audioboeken - aan verhalen. Ook focust Rakuten Kobo zich op het ontwikkelen van de meest toegewijde eReaders en lees-apps. Met hun heldere focus op de missie: het leven van boekenliefhebbers beter maken, zorgt Kobo’s open platform ervoor dat mensen lezen gemakkelijker in hun drukke levens in kunnen bouwen.

Meer weten over Rakuten Kobo? Ga naar www.kobo.com

www.kobo.com