Kobo deelt tips om te ontsnappen aan de dagelijkse stress

In een wereld die voortdurend in beweging is, kan het moeilijk zijn om een moment van rust te vinden. Gelukkig biedt lezen een krachtig middel om te ontsnappen aan de alledaagse stress en jezelf te laten wegdromen in andere werelden. Met de Kobo E-reader en de Kobo Plus Subscription, aangeboden door Rakuten Kobo Inc., kunnen lezers gemakkelijk een moment van ontspanning en avontuur vinden, waar en wanneer ze maar willen.

Hier zijn enkele tips om jezelf te laten wegdromen van de dagelijkse stress met behulp van Kobo:

1. Kies je leesmoment: Reserveer elke dag wat tijd om te lezen, zelfs als het maar een paar minuten zijn. Een goed boek kan je helpen om even weg te zijn van de hectiek van het dagelijks leven en jezelf te verliezen in een boeiend verhaal.
  2. Verken nieuwe werelden: Met de Kobo Plus Subscription heb je toegang tot een uitgebreide collectie boeken, waardoor je gemakkelijk nieuwe genres en auteurs kunt ontdekken. Laat je verrassen door een genre dat je normaal gesproken niet zou lezen of duik in een boek van een auteur waar je nog nooit van hebt gehoord.
  3. Creëer een comfortabele leesomgeving: Maak een gezellige leeshoek in huis waar je je kunt terugtrekken met een goed boek en een warm drankje. Door een ontspannen sfeer te creëren, kun je jezelf gemakkelijker laten meeslepen door het verhaal.
  4. Gebruik leesgidsen: Ontdek aanbevolen titels en genres in de Kobo Plus Store om inspiratie op te doen voor je volgende leesavontuur. Laat je leiden door gepersonaliseerde aanbevelingen en vind boeken die perfect aansluiten bij jouw interesses en voorkeuren.

Laat jezelf meevoeren op een reis van verbeelding en ontdekking met Kobo E-reader en de Kobo Plus Subscription. Beleef de magie van het lezen en laat de stress van het dagelijks leven even achter je. Om je op weg te helpen deelt Kobo hun favoriete avontuurlijke boeken om bij weg te dromen:

1. Middernacht (Amy McCulloch)
  2. In steen gebrand (Rebecca Yarros)
  3. De Italiaanse dochter (Soraya Lane)
  4. Reuchlins reis (Cathalijne Boland)
  5. De magie van reizen (Rosa Bertram)

Over Rakuten Kobo Inc.

Rakuten Kobo Inc. is 's werelds digitale boekhandelaar, gecreëerd door en voor boekenliefhebbers. In handen van het in Tokio gevestigde Rakuten Group, Inc. en gevestigd in Toronto, kunnen de miljoenen wereldwijde gebruikers van Rakuten Kobo altijd en overal lezen, op elk apparaat. Met als missie het lezen van levens beter te maken voor iedereen, verbindt Rakuten Kobo lezers met verhalen door middel van doordachte en gepersonaliseerde selecties van eBooks en audioboeken, en de beste toegewijde eReaders en apps om te lezen. Met de unieke focus om het lezen van levens zo goed mogelijk te maken, stelt het open platform van Kobo mensen in staat om lezen in te passen in meer momenten van hun drukke leven.

Bodil van Boven
Communication manager oona agency

Persberichten in je mailbox

Over Kobo Originals

Over Rakuten Kobo Inc.

Rakuten Kobo Inc. is de grootste digitale boekverkoper wereldwijd, onderdeel van de Tokyo-based Rakuten Group, Inc., gevestigd in Toronto. Het bedrijf is opgericht voor en door boekenliefhebbers en zorgt ervoor dat 58 miljoen gebruikers wereldwijd op elk moment van de dag, op een device naar keuze kunnen lezen. De missie van Rakuten Kobo is om het lezende leven voor iedereen beter te maken. Daarom koppelt de digitale boekverkoper lezers - door middel van bedachtzame en persoonlijke curatie van eBooks en audioboeken - aan verhalen. Ook focust Rakuten Kobo zich op het ontwikkelen van de meest toegewijde eReaders en lees-apps. Met hun heldere focus op de missie: het leven van boekenliefhebbers beter maken, zorgt Kobo’s open platform ervoor dat mensen lezen gemakkelijker in hun drukke levens in kunnen bouwen.

Meer weten over Rakuten Kobo? Ga naar www.kobo.com

www.kobo.com